Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

ΛΑΙΜΑΡΙΕΣ ΑΠΟ ΑΣΗΜΙ 925 - NECKLACES IN SILVER 925

 Κοντά σας και πάλι!!!
Σήμερα θα σας παρουσιάσω μερικά από τα πιο αγαπημένα μου κομμάτια που δημιούργησα για να μπαίνουν γρήγορα τα πρωϊνά που πάω αγουροξυπνημένη στη δουλειά... όπως φαντάζομαι όλες μας!!!
Τα κοσμήματα αυτά τα ονόμασα λαιμαριές και έχουν δημιουργηθεί από χοντρό ασημένιο σύρμα πάχους 2mm και πάνω.

Επειδή κανένας δεν μπορεί ν΄απαρνηθεί  την καταγωγή  του είπα να δημιουργήσω μία λαιμαριά που θα θυμίζει τις ρίζες μου... Έτσι δημιούργησα ένα πλατανόφυλλο για να μου θυμίζει τα πλατάνια που υπάρχουν σε πληθώρα τριγύρω από τη λίμνη των Ιωαννίνων!!! 
Το πλατανόφυλλο λοιπόν αυτό δουλεύτηκε στο φούξια κερί και η μήτρα του ήταν από ένα αληθινό πλατανόφυλλο!!!
Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Συνεχίζοντας και επειδή  σας έχω ξαναπεί ότι μου αρέσει τρελλά η μικρογλυπτική δημιούργησα με το ροζ κερί αυτή την φορά. τρεις λαιμαριές με λουλούδια που άλλες φορές μοιάζουν με αληθινά κι άλλες πάλι ξεπηδούν μέσα από τη σφαίρα της φαντασίας μου.
   
Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Όταν ξεκίνησα να μαθαίνω τη τέχνη της αργυροχοϊας, είχα ένα φόβο...
Μην τυχόν μου στερέψει η έμπνευση για τα σχέδια μου. Σας διαβεβαιώνω ότι αν έχετε τον ίδιο φόβο, μην ανησυχείτε για τίποτε γιατί αυτό δεν πρόκειται να σας συμβεί. Τελικά το μυαλό του ανθρώπου είναι μία ανεξάντλητη, αστείρευτη πηγή που συνέχεια γεννάει!!!
Μετά πόα αρκετά χρόνια ενασχόλησής μου σ΄αυτό τον τομέα ένα μπορώ να σας πω: ότι καθε κομμάτι είναι τελικά μοναδικό όχι μόνο γιατί είναι με τα χέρια μας φτιαγμένο αλλά και γιατί την συγκεκριμένη στιγμη΄που το φτιάχναμε είμασταν κάπως... άλλοτε στεναχωρημένες, άλλοτε χαρούμενες, άλλοτε προβληματισμένες αν θα τα καταφέρουμε στην υλοποίηση... γιατί πολλές φορές το σχέδιο απέχει μακράν την υλοποίησης.
Το σίγουρο πάντως όσον αφορά εμένα είναι ότι τα ωραιότερα κομμάτια μου τα έβγαλα είτε γιατί ήμουν στενοχωρημένη, είτε γιατί με είχε πεισμώσει τόσο πολύ το μέταλλο που λόγω και ιδιορρυθμίας χαρακτήρα, δεν θα του επέτρεπα ποτέ να με νικήσει!!!
Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Αυτά τα λουλούδια πάντως μεταξύ μας είναι μάλλον εικαστικά!!! Μιλούσε η φαντασία του καλλιτέχνη!!!

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Μεταπηδόντας τώρα από το φυτικό  στο ζωϊκό βασίλειο σχεδίασα μία λαιμαριά με κεφάλι κόμπρας και στο τελείωμα της εβαλα να διπλώνει η ουρά του φιδιού!!!

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Μετά το φίδι που είναι εξάλλου και σύμβολο πονηριάς είπα να εξισορροπήσω λίγο μέσα μου μ΄ένα σύμβολο αγνότητας!!! Και ιδού η λαιμαριά με δύο κεφάλια κύκνου διαφορετικού μεγέθους. Εδώ σαφείς επιρροές πάλι από τους Κέλτες!!! Κι εδώ η αρχική υλοποίηση του κοσμήματος έχει γίνει σε πράσινο κερί όπως και στο φίδι και μετά ακολουθεί  η χύτευσή του.

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
 Επειδή ανήκω και στο ζώδιο του λιονταριού (είναι η πέτρα του ζωδίου μου, για να δεις την δική σου δες την αντίστοιχη σελίδα μου),  αλλά λατρεύω και το βασιλικό κεχριμπάρι έφτιαξα αυτή την λαιμαριά περνώντας ακανόνιστα κομμένα κομμάτια βασιλικού κεχριμπαριού, σε ασημένιο σύρμα πάχους 1,8mm τοποθετώντας ανάμεσα και κάποιες ασημένιες μπίλλιες σε σχήμα αυγού.

Προσθήκη λεζάντας
 Με τον ίδιο τρόπο όπως και με την προηγούμενη λαιμαριά πέρασα μερικούς αγαπημένους ημιπολύτιμους λίθους, σπάζοντας την μονοτονία με κομμάτια ασημιού που κυκλοφορούν ευρέως στο εμπόριο.


Θα παρατηρήσατε ότι για τις περισσότερες λαιμαριές μου χρησιμοποιώ το σχήμα του ερωτηματικού του λατινικού αλφαβήτου και ότι οι πιο μακριές φτάνουν στο ύψος του στήθους!!! Στέλνω λοιπόν διπλό μήνυμα: Ποιός ξέρει τι κρύβει αυτή η καρδιά?



Σας χαιρετώ μέχρι την επόμενη ανάρτηση




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thank You Orkut Scraps.