Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments

Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΜΕ ΑΣΗΜΙ 925 - EARRINGS IN SILVER 925

Απομεσήμερο Κυριακής και αφού μ΄ έχουν πιάσει οι τεμπελιές μου πάνω στη δημιουργία, εξάλλου κακά τα ψέμματα, δε με βλέπω να κάνω προκοπή αν δεν πιάσουν λίγο οι φθινοπωρινές ψύχρες!!!
Οπότε σήμερα σας παρουσιάζω γι΄ αρχή, σκουλαρίκια που έχουν κοπεί και δουλευτεί απευθείας σε μέταλλο με κάποιες εξηγήσεις της δημιουργίας τους όπως μου ζητήσατε...



Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa

Είναι κομμένα με σέγα και με ματ εμφάνιση που πολλές φορές εγώ την προτιμώ για τα κοσμήματα μου γιατί το πολύ γυαλιστερό δεν μου ταιριάζει.

Και αυτό που ακολουθεί είναι κι αυτό  με τον ίδιο τρόπο δουλεμένο, απλά έχουν προστεθεί καφέ γυάλινες πέτρες, δεμένες με πλαστικοποημένο ατσαλόσυρμα με χιαστί τρόπο.
Και τα δύο σχέδια είναι από την σειρά "POP ART"  και τα θεωρώ  πολύ εντυπωσιακά και ιδιαίτερα!!!



Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa

Από την ίδια σειρά, συνεχίζοντας, δύο σκουλαρίκια αγαπημένα, με τον ίδιο τρόπο δουλεμένα, δηλαδή με σέγα κομμένο το μέταλλο, αρκετά λιά και διαχρονικά μιας και έχω χρησιμοποιήσει και μαργαριτάρι καλλιεργημένο που χαρίζει μία κλασσική ομορφιά!!!



Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa

Ακολουθούν δύο σκουλαρίκια λουλούδια διάτρητα, δουλεμένα με σέγα (χρειάστηκα αρκετά πριονάκια μεταξύ μας), και ενωμένα σε κάθε σκουλαρίκι από μιά μπίλλια από βάση κοραλλιού.



Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa

Συνδυασμένο το ασήμι με μικρά καλλιεργημένα μαργαριταράκια, αυτό το σχέδιο σκουλαρικιού σχεδιάστηκε κατά λάθος. ΄Οταν το ξεκίνησα άλλο είχα στο μυαλό μου, αλλιώς βγήκε, κι επειδή το τελικό αποτέλεσμα το βρήκα αρκετά χαριτωμένο, το κράτησα και ιδού τώρα μπροστά σας, .ετοιμο να φορεθεί  κι όχι λυωμένο ασήμι σε κανένα χυτήριο...



Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa


Δουλεμένο με σέγα και το παρακάτω αλλά το τελικό φινίρισμάτου με παράλληλες με κάποια κλίση γραμμές με διαμαντόφρεζα.


Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa


Οι γάτες κι αυτές δουλεμένες με σέγα και συνδυασμένες με καλλιεργημένα μαργαριτάρια και μπίλλιες από βάση κοραλλιού.
Οι φιόγκοι στις γατούλες  είναι κόκκινη κηροκλωστή με στοπάκια 2mm για τελείωμα.


Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa

Ένα πολύ αγαπημένο σκουλαρίκι κι από τις πρώτες δημιουργίες μου που τόλμησα τα διαφορετικά σκουλαρίκια, που μεταξύ μας έχω κι ιδιαίτερη αδυναμία. Μου αρέσουν πολύ περισσότερο από τα κλασσικά. Και μάλιστα λέω ψέμματα, γιατί το πρώτο μου ήταν στο πρώτο χρόνο , στα μαθήματα του αναπαραγωγικού κοσμήματος και είχα κάνει κεφάλια από κύκνους το ένα μικρό και πάνω στο αυτί ενώ το άλλο μεγαλύτερο που στηριζόταν σε μία μακριά γράνα, αν θυμάμαι καλά, εν έτει 2005, με αρκετές αντιρρήσεις του δασκάλου μου τότε, αλλά που τελικά του άρεσε.
Θα σας το παρουσιάσω στο μέλλον, με τα σκουλαρίκια
που είναι δουλεμένα σε κερί αρχικά.
Το συγκεκριμένο λοιπόν για να επιστρέψουμε στο θέμα μας έχει κοπεί με σέγα, σφυρηλατήθηκε και
κόλλησα μία μπρούτζινη, επιχρυσωμένη οβάλ ροζέττα απλή στο κέντρο γαι να τα ταιριάξω με δακτυλίδι και κολλιέ ασορτί.

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa


Αγαπημένο κομμάτι και το επόμενο, με λουλούδια σχεδιασμένα και κομμένα σε τσόχα μαύρη και συνδυασμένο μ΄εναν πολύ ιδιάτερο λίθο καπνία (smokey quartz)., κομμένο μπιζουτέ, πολυεδρικά και σε σχήμα σταγόνας-δάκρυ. Η μεγάλη μπίλλια στο πάνω μέρος του σκουλαρικιού είναι πολυεδρικός  κρύσταλλος swarofski, χρώματος μαύρου.


Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa

Κοράλλια κόκκινα, η αδυναμία μου,
συνθέτοντας ένα ιδιαίτερο μέσα στην απλότητά του σκουλαρίκι!!!

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa

Ακολουθεί κι ένα δεύτερο, απλό και ιδιαίτερο κατά την γνώμη μου, όπου παντρεύονται τα αγαπημένα μου κοράλλια με καλλιεργημένα μαργαριτάρια, επίσης αγαπημένα!!!

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa

Φτερά και πούπουλα, συνδυασμένα με ασήμι και χειροποήτες μπίλλιες σε διπλή εκδοχή, άσπρου και μαύρου

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa



Συνδυασμός γρανάδας, καλλιεργημένου μαργαριταριού και δέρματος σε απόχρωση μπορντώ για να ταιριάζει με την γρανάδα και ασήμι (κρίκος), σε διαφορετικά μονοπάτια εκφραστικών αναζητήσεων... του δημιουργού

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa

Συνεχίζοντας και τελειώνοντας προς το παρόν την παρουσίαση γιατί σας κούρασα και θέλω κι εγώ ένα διάλειμμα για ένα τσιγάρο, τελευταίο άφησα ένα ζευγάρι που είναι μία άλλη εκδοχ,ή ενός άλλου ζευγαριού που παρουσιάσα παραπάνω που η μαργαρίτα του είναι γεμάτη, ενώ σε αυτο εδώ έχει αφαιρεθεί εσωτερικά. Συνδυάζεται με βάση κοραλλιού, για ένα ζεστό στο μάτι και την ψυχή αποτέλεσμα!!!

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa

Μέχρι τη  επόμενη ανάρτηση πολλά φιλάκια!!!



3 σχόλια:

Βίκυ είπε...

Α..καλά...τι να πω?Έχω μείνει άφωνη.....

fotolabida maria είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!!!!!ΥΠΕΡΟΧΑ!!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

Unknown είπε...

Καταπληκτικά όλα τα σκουλαρίκια σου!!!
Καλή σου εβδομάδα!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thank You Orkut Scraps.