Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

ΛΑΙΜΑΡΙΕΣ ΑΠΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΗΜΙ 925 - NECKLACES IN FIMO-CERNIT AND SILVER 925

Μήπως νομίζατε ότι σας ξέχασα;

Μη το πιστέψετε γιατί δε θα σας κάνω προς το παρόν τη συγκεκριμένη χάρη!!!

Αναπολώντας τα παιδικά μου χρόνια, είπα να παίξω με πλαστελίνη, να πλάσω , να ψήσω ίσως και να ζωγραφίσω... την άλλη μεγάλη αλλά δύσκολη αγάπη μου...

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Έτσι σχεδίασα και κάποια κοσμήματα κι έπαιξα με την καλλιτεχνική πλαστελίνη, το fimo ή cernit, όπως λέγεται και ιδού τ΄αποτελέσματα με ορχιδέες, που αποτελούν και το αγαπημένο λουλούδι της νύφης μου που εκείνο το πρωϊνό, ήρθε στο σπίτι και είπα να την μυήσω στα μυστικά της δημιουργίας του κοσμήματος από τ΄απλά πάντα ξεκινώντας...
Το αποτέλεσμα; 
Μία λαιμαριά σε ασημένιο σύρμα πάχους 1,8mm , πλαισιωμένη με ασημένια στοιχεία 
για μένα και μία για κείνη!!!

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa

Με τα πρώτα φώτα που της είχα δώσει έφτιαξε η γλυκειά μου σπίτι της πια, ένα κόσμημα και ήρθε σε μένα έντρομη για να της πω τι να κάνει τα κομμάτια που είχε δημιουργήσει...
Εγώ στο παρακάτω κόσμημα έκανα μονάχα την ένωση με κομμάτια ασημιού.
Τα εύσημα ανήκουν μοναχά σε κείνη!!!

Φιλάκια πολλά Μαίρη μου, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για το κόσμημά σου και σ΄αγαπώ πολύ!!!

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa

Kαι για να μην μείνετε και με την απορία ακόμα την περιμένω για τα υπόλοιπα μαθήματα...
 Μάλλον η πονηρούλα κουράστηκε με το πρώτο κόσμημα!!!


Σας χαιρετώ μέχρι την επόμενη ανάρτηση



1 σχόλιο:

fotolabida maria είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thank You Orkut Scraps.