Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ME ΧΑΝΤΡΕΣ - BEADED JEWELRY

Μια ζεστή καλημέρα και σήμερα, σε όλες τις φίλες που χαζεύουν μπροστά από τον υπολογιστή τους, 
επισκέπτονται σαν και μένα τις blogογειτόνισσές τους και κάνουν ένα διάλειμμα 
για ενημέρωση και κουβεντούλα!!!

Ο καιρός έξω είναι λίγο μουντός,, το πάει μου φαίνεται για βροχούλα κι έτσι εμείς 
αφού βάλουμε καφεδάκι και περιμένοντας τον ήχο από μερικές φθινοπωρινές ψιχάλες,


ξεκινάμε την παρουσίαση σε κάτι καινούργιο κι άγνωστο σε μένα,
 που είπα όμως ότι πρέπει να το δοκιμάσω...
Ξεκινάμε λοιπόν το παιχνίδι μας με τις χάντρες!!!

Η αλήθεια είναι ότι για να ασχοληθείς περισσότερο με το συγκεκριμένο, 
πρέπει να έχεις ατσάλινα νεύρα και τρομερή πειθαρχία (κατά την ταπεινή μου γνώμη), 
κι εγώ δεν φημίζομαι για τις αντοχές μου στους συγκεκριμένους τομείς.
Θαυμάζω λοιπόν απεριόριστα, αυτούς τους ανθρώπους 
που ασχολούνται με το beaded jewel, όπως ονομάζεται. 
Μπορώ όμως να πω, μετά τη δοκιμή μου, ότι τ΄αποτελέσματα σ΄ αποζημιώνουν πάντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, όπως και όλα σχεδόν τα χειροτεχνήματα!!!

Έχοντας λοιπόν αρκετές χάντρες ασημένιου χρώματος ξεκίνησα το παιχνίδι μου 
σ΄αυτόν τον άγνωστο κόσμο του συγκεκριμένου κοσμήματος!!! 
Συνοδοιπόρος μου μαζί με τις χάντρες και κάποιες παλιές ξεχασμένες οδηγίες 
που ούτε θυμάμαι από που τις είχα ανακαλύψει...


Και φυσικά επειδή όπως σας είπα, δεν υπακούω σε οδηγίες που δεν πολυκαταλαβαίνω 
και με την λογική, αυτοσχεδιάζω μέχρι να βγεί ένα λογικό και στη συγκεκριμένη περίπτωση κι ευπαρουσίαστο αποτέλεσμα, έχοντας αυτές τη φωτό σαν οδηγούς έφτασα στο παρακάτω αποτέλεσμα... 

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Συνεχίζοντας τον αυτοσχεδιασμό  και το παιχνίδι με τις χάντρες (το σπάσιμο νεύρων θα έλεγα καλύτερα), έφτιαξα άλλη μία μαργαρίτα (ο Θεός να την κάνει δηλαδή), τις συνέδεσα μεταξύ τους και συνέχισα τη δημιουργία...
   
Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Εν τω μεταξύ τις ώρες διαλείμματος,
 έψαχνα να βρω τι θα κάνω όλα αυτά που έφτιαχνα με τις χάντρες!!!
 Ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου, που ξεκινώντας το συγκεκριμένο παιχνίδι με τις χάντρες δεν είχα κάποιο σχέδιο στο μυαλό μου, για του αν τα καταφέρω και φτάσω σ΄ ένα καλό αποτέλεσμα του τι θα τα κάνω!!!

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Ψάχνοντας λοιπόν το σχέδιο, και για τελευταίο κομμάτι με χάντρες, μετά από τον αυτοσχεδιασμό, έφτιαξα μία σύνθεση χιονονιφάδας - αστεριού - λουλουδιού!!!

Αυτό το έβαλα στο τέλος της σύνθεσής μου και φυσικά, 
επειδή το αποτέλεσμα των χαντρών ήταν αρκετά φίνο και ντελικάτο, 
το συνδύασα με καλλιεργημένο μαργαριτάρι και ιδού το αποτέλεσμα!!!

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Κορίτσια περιμένω τα σχόλιά σας 
και στην επόμενη ανάρτησή μου θα σας παρουσιάσω 
ένα δακτυλίδι που έκανα με την ίδια τεχνική!!!

Είπαμε ο μαζοχισμός δεν έχει τελειωμό σε μένα, 
όπως πιστεύω και στις περισσότερες δημιουργούς των χειροτεχνημάτων,
που δεν επαναπαύονται αλλά συνέχεια ψάχνουν νέα πράγματα 
που θα τις εμπνεύσουν για να μάθουν και να συνεχίσουν 
το δρόμο της δημιουργίας και έμπνευσης που είναι αστείρευτος.

Προς το παρόν σας φιλώ,


2 σχόλια:

mia είπε...

Δουλειά για υπομονετικούς...μ αρέσουν οι περλίτσες....και το λουλούδι όμορφο παρόλο που δεν το είχες σχεδιάσει....καλό βράδυ Βάσω

Fanypap είπε...

Πολύ όμορφο Βάσω μου!!! φιλιά.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thank You Orkut Scraps.