Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

ΚΑΔΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ DECOUPAGE - FRAME WITH TECHNICAL DECOUPAGE

Καλημέρα σε όλες τις φίλες της blogογειτονιάς!!!
Η σημερινή ανάρτηση έχει να κάνει με κάποια καδράκια που έφτιαξα με την τεχνική του decoupage, παρεμβαίνοντας βέβαια πάντοτε με τα πινέλλα μου και τις μπογιές μου, ως αληθινός καλλιτέχνης... (χα χα χα... λέμε τώρα, το λέω μπας και το πιστέψω, εσείς μην το πιστέψετε)!!!

 Το θέμα; 
Κυρίες αλλοτινών εποχών που είναι και οι αγαπημένες μου!!!

Πόσο θα ήθελα να είχα χώρο να δημιουργήσω ένα atelier και να τις κρεμάσω όλες μαζί, σε μία γωνία με δημιουργίες μου της τεχνικής αυτής που ακόμα θεωρώ ότι είμαι πρωτάρα, μιας και έχω κάνει λίγα πράγματα με αυτή την τεχνική και ξέρω σίγουρα,
 ότι έχω πολλά να μάθω...

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
 Και στα τέσσερα καδράκια έχει γίνει αρχικά τεχνική παλαίωσης και κατόπιν επιλέχθηκε το θέμα, το φόντο, με τι χρωματισμούς θα παίξω ζωγραφίζοντάς το, αν θα χρησιμοποιήσω πατίνες και όλα αυτά που όσες ασχολείστε πιο πολύ καιρό από εμένα με τη συγκεκριμένη τεχνική τα κατέχετε και πολύ καλύτερα.

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
 Σε ορισμένα δε σημεία και όχι σε όλο το πλάτος των κάδρων, χρησιμοποίησα και κρακελέ (δεν ξέρω αν φαίνεται πολύ καλά στις φωτογραφίες τους).

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Περιμένω απ΄ όλες τις φίλες, που είναι πιο ειδικές στη γνώση της συγκεκριμένης τεχνικής, τα σχόλια τους για το αποτέλεσμα είναι πετυχημένο ή όχι σε συνδυασμό πάντα με τη ζωγραφική μου, γιατί θεωρώ ότι μόνο έτσι το έργο γίνεται δημιουργημά μας, δίνοντας ο καθένας μας μέσα σ΄ αυτό κάτι από τον εαυτό του.

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Σας φιλώ!!!


4 σχόλια:

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Πολύ όμορφα!

Mania είπε...

Γειά σου Βάσω,
Τα κάδρα σου μου αρέσουν. Οσο για την τεχνική (τις τεχνικές τις ξέρω θεωρητικά, αλλά νομίζω ότι όταν ξεκινάς να ασχολείσαι τότε μόνο μπορείς να πεις ότι τις κατέχεις) δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη!! Σαν σύνολο όμως είναι όμορφα!! Καλό σου βράδυ!!

χρυσάνθη είπε...

Καταπληκτικά κάδρα!!Αψογη δουλειά!!!!Φιλάκια!!!

Pepi είπε...

Πολύ καλή δουλεια!! Να εχεις μιαν όμορφη Κυριακή!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thank You Orkut Scraps.