Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

ΝΕΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ WET & NEEDLE FELTING - NEW CREATIONS WET & NEEDLE FELTING

Καλή σας μέρα!!!



Μαζί με το γειά και την καλημέρα μου, 
σήμερα για να σας παρουσιάσω ένα άλλο κασκόλ που έφτιαξα πριν το Πάσχα!!! 
Κι αυτό επειδή τα σχόλιά σας μου δίνουν δύναμη για να συνεχίσω...

Ελπίζω κι αυτή τη φορά να με τιμήσετε με τα σχόλια σας και να σας αρέσει όπως κι αυτό της προηγούμενης ανάρτησης.

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Ένας γλυκός και άκρως φθινοπωρινός θεωρώ συνδυασμός χρωμάτων 
που υποδέχεται γλυκά το φθινόπωρο ελπίζοντας πως πολλά πράγματα που αντιμετωπίζουμε σήμερα, ως εκ θαύματος θα εξαφανιστούν. 
Θα μου πεις πιστεύεις στα θαύματα!!! 
Ναι, εγώ και στα θαύματα πιστεύω, και στις νεράϊδες και τα ξωτικά θέλω να πιστεύω, και φυσικά κάθε χρόνο περιμένω στο τέλος του χρόνου να μ΄ επισκεφτεί ο άγιος Βασίλης, όχι για να μου φέρει κάποιο δώρο, απλά να αισθανθώ την παρουσία του, 
μπορώντας έτσι ν΄αντλήσω την απαιτούμενη δύναμη κι ελπίδα 
μέσα από την μαγεία εκείνων των ημερών!!! 
Ως συνήθως κορίτσια, πλάτιασα πάλι!!!

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
 Επιστρέφουμε στο θέμα μας λοιπόν!!!
Εδώ υποτίθεται ότι φαίνεται ένας διαφορετικός τρόπος που μπορεί να φορεθεί. 


Έχει δημιουργηθεί κι αυτό με την τεχνική του felting, χρησιμοποιώντας και τη βελόνα σε αρχικό στάδιο (needle felting) το wet felting (χρήση νερού και σαπουνάδας και φυσικά των χεριών και του μυαλού μας που είναι πάντα οι πρωταγωνιστές).

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
 Εδώ φαίνονται όλες οι λεπτομέρειες όσο μπορούν να φανούν σε δύο πιο κοντινά πλάνα με τεχνικές λεπτομέρειες (διαφορετικό  λουλούδι, διαφορετικό μπουμπούκι, από προηγούμενες αναρτήσεις μου με ανάλογο περιεχόμενο).

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Σας φιλώ γλυκά και σας εύχομαι καλή και δημιουργική συνέχεια σε ότι κάνετε!!!



Υ.Γ. Αποφάσισα στις αναρτήσεις μου να σας παρουσιάζω κάθε φορά
 μονάχα ένα δημιούργημά μου, για να μην μπερδεύω τις δημιουργίες μεταξύ τους
 αλλά να έχετε και σεις καλύτερη ανάγνωση μέσα από τις ετικέτες των αναρτήσεων.
 Τι να κάνουμε βρε κορίτσια συγχωρέστε με, γιατί είμαι καινούργια 
στη δημιουργία και τη χρήση των blogs.



5 σχόλια:

para-kelsoscooks είπε...

Για αρχή θα ήθελα να σου πω ότι και η χαρά αλλά και η στεναχώρια, όσο και αν φαίνεται παράξενο, πολλές φορές μας ωθούν στην δημιουργία. Το κασκώλ σου είναι πρωτότυπο, όμορφο και σίγουρα θα δείχνει ωραία φορεμένο. Να είσαι καλά και να συνεχίσεις να δημιουργείς.

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Πολύ μου αρέσει. Συμφωνώ για τους χρωματικούς τόνους, φθινοπωρινοί και ταιριαστοί!!

Χρυσούλα είπε...

γεια σου Βασω μου πολυ ομορφο το κασκολ σου καλη μου..!!!!οσο για το χρωμα ...το λατρεψα!!!!!!ειναι ο αγαπημενος μου συνδιασμος!!!!!και τα λουλουδια πανεμορφα!!!!! φιλακια πολλα!!!

mia είπε...

Βάσούλα επειδή μας ξετρέλανες... δεν μας εξηγείς και την τεχνική λίγο καλύτερα... να πάρουμε λίγο χαμπάρι...φιλιά αναμένοντας...

Unknown είπε...

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΜΕΡΑ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!! ΜΙΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΤΟ SITE ΣΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thank You Orkut Scraps.