Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

ΝΕΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ NUNΟ FELTING - NEW CREATIONS WITH WOOL AND SILK

Μία γλυκειά καλημέρα σε όλες τις φίλες.

Κατ΄ αρχήν νιώθω την ανάγκη να ας ευχαριστήσω όλες,
για την παρουσία σας στο blogόσπιτό μου
και τα καλά σας λόγια, που μου δίνουν πολύ δύναμη για να συνεχίζω
να εμπνέομαι και να δημιουργώ.

Στο ίδιο θέμα και σήμερα με μία δημιουργία που έγινε με την τεχνική nuno felting.

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Τα χρώματα τα διάλεξα ειδικά,για ν΄ αναδειχθεί η ιδιαιτερότητα της μαντήλας
 και να δέσει στο όλο θέμα.
Αντί για κρόσσια όπως βλέπετε τοποθέτησα δύο κρίνους,
γιατί και ιδιαίτερο λουλούδι το θεωρώ,
αλλά όπως θα γνωρίζετε ήδη από προηγούμενες αναρτήσεις μου,
πάντα προσπαθώ οι δημιουργίες αυτές να πλαισιώνουν το ντύσιμο
σαν ένα γυναικείο κόσμημα, λίγο πιο ...ανέμελο στο στυλ,
αλλά όσο το δυνατό ν΄αντικαθιστά
το κλασσικό κόσμημα που όλες γνωρίζουμε, επάξια.

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Λεπτομέρεια των κρίνων που χρησιμοποιούνται αντί για κρόσσια,
 φαίνονται στην παρακάτω φωτογραφία

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Η αλήθεια είναι ότι όταν σχεδίασα τη συγκεκριμένη μαντήλα ήθελα να κάνω
κάτι διαφορετικό κι έτσι... προέκυψε η συγκεκριμένη.
Περιμένω γνώμη σας για να μου πείτε αν τελικά τα κατάφερα!!!

Μέχρι την επόμενη ανάρτησή μου σας φιλώ!!!


4 σχόλια:

Fanypap είπε...

Τέλεια!!! σου τα είπα και χθές! δεν έχω λόγια γλυκιά μου! το Μπράβο είναι λίγο! φιλάκια πολλά!

debbgoud είπε...

Η άψογη διακοσμητική σε όλο της το μεγαλείο!!!!

Blidiya είπε...

Βάσω μπράβο. Η δουλειές σου βγαίνουν με ταχύτητα φωτός. Για φαντασία και ποιότητα δεν αναφέρομαι καν. Ξέρεις την γνώμη μου.

χρυσάνθη είπε...

Μόνο τα κατάφερες??? Ονειρο είναι!!Σκέτο ποίημα!!!!Μπράβο!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thank You Orkut Scraps.