Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

FELTING

Απόγευμα Κυριακής, καινούργια ανάρτηση, η πρώτη για το νέο έτος που μόλις ξεκίνησε!!!

Προβληματίστηκα, μιας και είναι το πρώτο μου ξεκίνημα μέσα στο 2012,
κι αποφάσισα να σας παρουσιάσω μία εσάρπα φτιαγμένη με τη τεχνική του felting
μιας και το χρώμα της ενδείκνυται για ένα καλό ξεκίνημα!!!
Τι άλλο θα ήταν εκτός από κόκκινο, το χρώμα της χαράς, του πάθους και συνάμα ένα από τα αγαπημένα μου.

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Από μαλλί μερινός μονάχα και χωρίς καμία βάση μεταξιού συνδυασμένη με ίνες από μετάξι σε χρώμα μπορντώ και κόκκινο στο τελείωμα και με μύτες που θυμίζουν φύλλα, ελπίζω να σας αρέσει η  ολόμαλλη εσάρπα!!!

Για κλείσιμο μπορεί να συνδυαστεί είτε με την παραπάνω καρφίτσα λουλούδι στα ίδια χρώματα, είτε με το παρακάτω τριαντάφυλλο, που κι αυτό έχει γίνει με τα ίδια χρώματα.

Copyright © Βάσω Παππά Vasso Pappa
Μέχρι την επόμενη ανάρτηση, σας φιλώ όλες
 και σας εύχομαι, καλό υπόλοιπο Κυριακής, καλή βδομάδα και
 καλή, δημιουργική αρχή να έχουμε όλες μας κορίτσια!!!
 
 

5 σχόλια:

mia είπε...

Tέλειο Βάσω..το νιώθω επάνω μου να με ζεσταίνει...και το χρώμα υπέροχο....ζεστό...καλή εβδομάδα κορίτσι μου...

Mania είπε...

Βάσω μου είναι υπέροχη και το χρώμα φανταστικό!! Την πλένεις στο χέρι ή στο καθαριστήριο? Καλή χρονιά να εχεις!!

debbgoud είπε...

φαναστική όπως όλες οι δουλειές σου!!!!

χρυσάνθη είπε...

Εξαιρετικό σαν σχέδιο,χρώμα αλλά και ποιότητα!!!!Πανέμορφα και τα λουλούδια αξεσουάρ!!!!

Fanypap είπε...

Βάσω μου Υπέροχο όπως πάντα! Χρόνια σου πολλά και καλή χρονιά, ό,τι επιθυμείς γλυκιά μου! φιλάκια.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thank You Orkut Scraps.