Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments
Animated Pictures Myspace Comments

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

FELTING

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους της blogογειτονιάς.

Πιστή σ΄ αυτό που σας είχα πει στην προηγούμενη ανάρτησή μου, ότι δηλαδή θ΄ ακολουθήσουν κι άλλες, λίγο διαφορετικές δημιουργίες με την τεχνική felting, που μέσα από τα παιχνιδίσματα του νου και της φαντασίας υλοποιούνται και ζωντανεύουν, αυτή τη φορά με ίνες μαλλιού μερινός.

Κι επειδή τα φίδια, (τα έχω αποτυπώσει και σε ασήμι) ταιριάζουν με το σχήμα τους στο αγκάλιασμα τριγύρω από το γυναικείο λαιμό, αλλά κι επειδή πολλές φορές προσπαθώ να νικήσω και κάποιους φόβους μου μέσα από τις δημιουργίες μου, σας παρουσιάζω άλλη μία δημιουργία μου με πρωταγωνιστή αυτή τη φορά το φίδι.


Και για να πάρετε μία καλύτερη ιδέα για το συγκεκριμένο κολλιέ - φίδι, ακολουθούν δύο κοντινότερα πλάνα.



Περιμένω τα σχόλια σας κι αυτή τη φορά με αγωνία.
Πολλά φιλιά και εύχομαι να περάσετε ένα όμορφο βράδυ.

3 σχόλια:

anna είπε...

Είναι εκπληκτική κατασκευή.Με την πρώτη ματιά μου έδωσε την εντύπωση του τρομαχτικού,του κρύου.Ότι εντύπωση δηλαδή σου δείνει ένα αληθινό φίδι.Μπράβο σου!!!!!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Α, πολύ εντυπωσιακό!

mirsini's creations είπε...

Και το φιδάκι σου τέλειο είναι!!!! Απλά με τον κύκνο μαγεύτηκα !!!! Πάντως...είσαι ταλεντάρα !!!!
Φιλιά !! ;ο)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thank You Orkut Scraps.